Kongsikan Entri Kami

Saturday 9 November 2013

Kesian : Datuk Bandar Norwich Selamatkan Kucing Yang Dipanah (4 Gambar)


NORWICH, Amerika Syarikat - Sebatang anak panah sepanjang 38 sentimeter menusuk dekat bahagian kanan kepala seekor kucing di sini. Datuk Bandar Norwich, Peter Nystrom menemui kucing itu di anjung sebuah rumah di sini pada Isnin lalu.

Beliau kemudian menghubungi polis. Seorang pegawai sebuah agensi kawalan haiwan kemudian menghantar kucing tersebut kepada seorang pakar bedah haiwan, Kathleen Tangari. Pakar itu kemudian mengeluarkan anak panah tersebut menerusi pembedahan di sebuah hospital haiwan.

Menurutnya, anak panah itu tidak mengenai paru-paru dan jantung haiwan tersebut.
Beliau berkata, anak panah tersebut sudah berada pada kucing yang bernama Elliot itu selama dua hari.

Tisu-tisu yang mengelilingi anak panah dalam badan haiwan itu telah menghalang banyak darah keluar sekali gus mengelak kucing tersebut daripada mati.

Kucing itu dipercayai sengaja dipanah oleh seseorang yang menjadikan haiwan tersebut sebagai sasaran latihan memanah. - Agensi



Sumber : Here

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

suami di kedah dan kelantan pemalas.bini yg myara kluarga.(bkn smua yer)

Anonymous said... Best Blogger Tips

org kadazan bodoh...org kadazan babi....kimak la kau org kadazan....xda adab...

-org sabah yg benci kadazan kimak-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Semestinya anda dan megi

Anonymous said... Best Blogger Tips

sapa bangang panah kucin? mesti anon poksu kocak yg panah! cam cibai!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Saya remaja berusia 16 tahun dan mempunyai rakan yang sering berpenampilan seksi. Biarpun kerap memakai seluar dan skirt pendek, saya suka berkawan dengannya kerana dia baik hati. Yang membuatkan saya terkilan, dia pelajar sekolah agama dan bapanya juga imam di kampung.

Kami satu sekolah dan saya rakan baiknya. Saya pernah menegur kerana tidak mahu dia terus menjadi sasaran ejekan dan kutukan, namun sebaliknya dia merajuk dan enggan berkawan dengan saya.





Saya tahu iman itu tidak boleh diwarisi dan diukur menerusi pakaian, tetapi saya rasa lebih elok dia mengenakan pakaian sopan.

Saya sering mendoakan dia berubah meskipun kadangkala saya turut menerima tempias kutukan orang terhadapnya. Apa perlu saya lakukan untuk membantu dia berubah?




IRDANI
Kluang, Johor

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bngsa ca ya nun alif yg panah. Pantang lepe suma nk dimakanya.

Anonymous said... Best Blogger Tips

bangsa ca ya nun alif setaraf dengan pendatang bangla dan indon...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bangs ca ya nun alif suke buat busines kencing

Anonymous said... Best Blogger Tips

bangsa mim lam alip ya wau miskin jual tanah kat ca ya nun alip last2 merempat salahkan ca ya nun alip .. mim lam alip ya wau tongong!

Anonymous said... Best Blogger Tips

sokong

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bngsa cha ya nun alif bsnes pnipu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

bngsa mim alip mim alip kap meniaga lembu rm250 juta... penipu duit rakyat.
bgnsa mim lam alip ya wau tolong sokong jadi ketua depa! ba alip ngang!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fauzi Juan suka hisap kote bangla!
-ameba

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...