Kongsikan Entri Kami

Tuesday 9 July 2013

Amazing : Studio Komposer Muzik Latar Terkenal Di Dunia, Hans Zimmer (11 Gambar)


Bagi peminat filem Hollywood, nama komposer dan penata muzik latar, Hans Zimmer mungkin sudah lazim anda dengari..Mana kan tidak, setiap filem yang menggunakan khidmat beliau, pasti akan "pecah panggung"..Antara filem yang pernah menerima sentuhan ajaib beliau adalah Armageddon, Inception, The Rock, Gladiator dan lain-lain lagi..Malah, francais industri permainan video seperti Call of Duty: Modern Warfare turut menggunakan khidmat beliau..Namun, belum ada yang pernah melihat apa rupa studio muzik milik komposer terkenal..Jadi, kalau nak tengok, meh usha kat bawah ni..


Sumber : Here

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Canggih giler.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

assalamualaikum....selamat berpuasa kepada admin ASG dan juga kepada pembaca2 sekalian....semoga ramadhan kali ini menjadikan kita lebih baik....aminn.....sejuta kemaafan dipohon kepada admin ASG dan pembaca2 sekalian diatas komen2 saya yg keterlaluan......saya menyesal dan saya janji x akan ulangi lagi......

Shue said... Best Blogger Tips

Wlkmslm... Hehehe tlg jwb..

Anonymous said... Best Blogger Tips

saya pun minta maaf kerana selalu menyalahkan umno sbg punca kpd byk perkara negatif berlaku atas dunia ni, maaf, selamat menyambut ramadhan al mubarak, jgn lupa, next pru, tukar kerajaan, ini sume slh umno

Anonymous said... Best Blogger Tips

Selamat bersahur moga ramadhan tahun ini lebih bermakna. Marilah solat subuh berjemaah di masjid. Janganlah ada komen komen yg nakal dan tidak elok. Takbir.

Ajiphuda said... Best Blogger Tips

rarenya..

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku suka semua soundtrack dia.
tgk studio dia ni, kreatif, berkonsepkan home sweet home. tak la nampak pejabat sangat. mungkin itu idea beliau utk mudah mendapat ilham.
hebat!

Unknown said... Best Blogger Tips

mcm studio aku je...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

awak dengar tak dah seminggu kita bersama yeaaaahhhhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymoushahahahahahah ...gilo natang nih

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...